دیگه بسه....

عشق بی پایان

با احتیاط به تاریک خانه ام قدم بگذارید مبادا خرده های احساس شکسته ام پای دلتان را بخراشد.......

 دیگه غصه کسایی که رفتن رو نمیخورم . . .

دیگه غصه کسایی که تنها شدن رو نمیخورم . . .

غصه بی کسا که کس ندارن رو نمیخورم ...

من غصه خودم برا خودم بسه ...

 

 

بهم گفت همه جا رو گشتم هیچ جا مثل تو پیدا نکردم .

بهش گفتم خوب گشتی؟

گفت اره خوب خوب گشتم نبود...

گفتم :اگه دوسم داشتی نمیگشتی....

 

 

 باران که میبارد .....

دلم هواتو میکنه عزیزم....

میگن باران رساناست...

شاید دست های منو به تو برسونه .......



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 7 خرداد 1393برچسب:,

] [ 9:31 قبل از ظهر ] [ baran........ ]

[ ]